Friday, June 2, 2023

All India Muslim League in Urdu | 30 December 1906 | Causes | Objective

عام مسلم لیگ، ۳۰ دسمبر ۱۹۰۶، وجوہات، مقاصد

عام مسلم لیگ، جو عام مسلمانوں کی سیاسی تشکیل تھی، ۳۰ دسمبر ۱۹۰۶ کو دھاکہ، بنگال میں قائم کی گئی۔ اس تشکیل کی بنیاد ہندوستان میں رہنمائی، قانون سازی، اور حکومت میں مسلمانوں کے مفاصل کی تحفظ پر رکھنے کی خواہش پر رکھی گئی تھی۔

وجوہات:
1. مسلمانوں کی صوبائی حکومتوں میں ضعف: اقوام مختلفہ کے درمیان شمولیت پر مبنی بھارتی ریاستوں میں مسلمانوں کی حکومتی مفاصل کی حفاظت میں کمزوریاں تھیں۔

2. ہندوستانی ریاستوں میں ہندو تعصب: بھارتی ریاستوں کی حکومتوں میں ہندو تعصب کی بڑھتی ہوئی وجوہات نے مسلمانوں کو مسلمانی مفاصل سے محروم کیا۔

3. مسلمانوں کی نمائندگی کی کمی: بھارتی مسلمانوں کی حکومتی مفاصل کو تشکیل دینے والے جماعتوں کی کمی اور نمائندگی کی کمی کی وجہ سے مسلمانوں کی آواز کم ہو گئی تھی۔

مقاصد:
1. مسلمانوں کی حکومتی مفاصل کی تحفظ: عام مسلم لیگ کا اصل مقصد ہندوستان کی ریاستوں میں مسلمانوں کی حکومتی مفاصل کی حفاظت اور تحفظ تھی۔

2. مساو

ات: لیگ کا مقصد مسلمانوں کو اسلامی مفاصل، عدالت، اور امتیازات کی برابری کی تحقیق کرنا تھا۔

3. مسلمانوں کی سیاسی تشکیل: عام مسلم لیگ نے مسلمانوں کو سیاسی طور پر منظم کرنا اور ان کی تشکیل کو مضبوط کرنا بھی مقصد قرار دیا تھا۔

عام مسلم لیگ نے مسلمانوں کو ایک ٹھوس پلٹ فارم پر جمع کیا اور ان کی حکومتی مفاصل کی تحفظ اور ترقی کے لئے لڑائی کی۔ اس کی تشکیل نے بھارتی مسلمانوں کو ایک سیاسی پہلو مہیا کیا اور انہیں مسلمانوں کے مسائل پر زور دینے کا ذریعہ بنا دیا۔
...:::::PDF:::::...

Kashem Mir

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

Manual Categories